Reklamace v záruční době
REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ
A. Zašlete nám reklamované zboží zpět
Pro urychlení Vaší reklamace můžete využít našeho REKLAMAČNÍHO PROTOKOLU. Po vyplnění nám jej zašlete spolu s reklamovaným zbožím jako běžný balík na naši adresu. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. O přijetí zásilky, změnách a ukončení reklamace budete průběžně informováni e-mailem, případné dotazy směřujte na e-mail obchod@dazapol.cz, kde jako předmět e-mailu uvedete "Reklamace"
Adresa pro odeslání reklamace:
DAZAPOL s.r.o.
Plynární 1807/21
Jablonec nad Nisou 466 01
B. Reklamujte osobně v sídle firmy
Zboží můžete po předchozí domluvě reklamovat osobně v sídle firmy. Nezapomeňte spolu s reklamovaným produktem předložit také originál nebo kopii faktury či paragonu. O postupu reklamace, změnách a ukončení reklamace budete průběžně informováni e-mailem. Případné dotazy na stav reklamace adresujte na e-mail obchod@dazapol.cz, kde jako předmět e-mailu uvedete "Reklamace".
Adresa pro osobní reklamaci:
DAZAPOL s.r.o.
Plynární 1807/21
Jablonec nad Nisou 466 01
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY DO 14 DNŮ
Všem spotřebitelům poskytujeme zákonnou ochrannou lhůtu na vrácení peněz. Jestliže Vám na našem e-shopu zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zásilky vrátit. Kupující odesílá zboží na vlastní náklady na adresu sídla firmy, jako cenné psaní či obchodní balík, který je řádně pojištěn. Prodávající není odpovědný za škody vzniklé přepravou od kupujícího. Vrácené zboží nesmí být prodávajícímu zasláno zpět dobírkou. Jakmile k nám vrácené zboží dorazí, po kontrole Vám bude bez odkladu poslána zpět vámi uhrazená částka.
Jak postupovat?
⦁ Nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží nám písemně nebo elektronicky doručte žádost o odstoupení od kupní smlouvy. Žádost musí obsahovat: kontaktní údaje, e-mail, telefonní číslo, číslo faktury, soupis produktů, které chcete vrátit, a číslo účtu, na který chcete zaslat peníze.
Nejsnadnější způsob, jakým nás můžete informovat o vrácení zboží, je využít náš formulář:
PDF verze | ⦁ editovatelná verze
Formulář po vyplnění pošlete na e-mail ⦁ obchod⦁ @⦁ dazapol.cz a jako předmět e-mailu uveďte "Reklamace". Pokud nemáte skener, můžete vyplněný formulář vyfotit svým chytrým telefonem a fotku poslat jako přílohu e-mailu.
⦁ Jakmile Vám potvrdíme přijetí žádosti, pošlete zboží jako běžný balík poštou nebo přepravní službou na níže uvedenou adresu. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty. Zboží můžete vrátit také osobně v sídle firmy. O přijetí zásilky, změnách a ukončení případu budete průběžně informováni e-mailem.
Adresa pro odeslání vráceného zboží:
DAZAPOL s.r.o.
Plynární 1807/21
466 01
⦁ Po přijetí vráceného zboží bude obratem přezkoumán jeho stav, zda vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. Pokud nebude zjištěno žádné poškození či opotřebení, převedeme vám v zákonné 14 denní lhůtě od odstoupení od smlouvy částku odpovídající kupní ceně včetně dopravného na vámi uvedený bankovní účet. V opačném případě uplatníme nárok na úhradu vzniklé škody a o tuto hodnotu bude vrácená částka ponížena. Poštovné spojené s vrácením zboží hradí kupující.
REKLAMACE ZBOŽÍ POŠKOZENÉHO PŘEPRAVOU
Při přebírání zboží důkladně kontrolujte stav zásilky
Spolu s dopravcem ověřte stav doručovaného zboží - počet balíků, neporušenost pásky, zjevná poškození. Jste oprávněni odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná nebo poškozená. Pokud ji přesto převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu a dodávku označit jako "Přijato s výhradou". Pokud viditelně poškozenou zásilku od přepravce bez výhrady převezmete, nemusí být dodatečná reklamace poškození uznána.
Poškození bylo zjištěno až dodatečně
Co dělat? Jestli nemůžete při přebírání zboží zkontrolovat případné poškození nebo neúplnost zásilky, jste povinni toto učinit a nahlásit nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí. V případě problémů vše zaznamenejte (vyfoťte nebo natočte poškozené zboží, bez i s kompletním přepravním obalem), uschovejte přepravní obaly a kontaktujte nás e-mailem na adrese obchod@dazapol.cz a jako předmět e-mailu uveďte "Reklamace". Vašemu problému se budeme ihned věnovat a oznámíme Vám další postup.
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY TÝKAJÍCÍ SE REKLAMACE
Jakým způsobem prodejce kontaktovat?
Prostřednictvím našich kontaktních údajů, upřednostňujeme e-mailovou komunikaci.
Kdo hradí poplatky za odeslání reklamovaného zboží?
Pokud je reklamované zboží skutečně vadné, ať se jedná o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů při jejím uplatnění. Typicky se jedná o náklady vynaložené na dopravu zboží k reklamaci. Pro účely prokázání nároku doporučujeme uschovat doklad o zaplacení či jeho kopii.
Můžu poslaný balíček pojistit?
Pokud si zaslání balíčku s reklamovaným zbožím necháte připojistit, jedná se o nadstandardní službu, která v případě uznané reklamace nebude z naší strany zpětně uhrazena.